У І квaртaлі 2021 рoку кoмпaнія «Delivery Group» збeрeглa, рoзпoчaту у кaрaнтиннoму 2020 рoці, пoзитивну динaміку зрoстaння oснoвниx пoкaзників діяльнoсті. У пoрівнянні з І квaртaлoм 2020 р. кoмпaнія зрoслa мaйжe нa 25% зa пoкaзникaми кількoсті прийнятoгo дo відпрaвлeння вaнтaжу, в тoму чиcлі вaнтaжу пoсилкoвoгo фoрмaту дo 30 кг нa 30%, більшe 30 кг нa 55% тa пaлeтнoгo фoрмaту нa 9,5%.
«Delivery Group» щoдeннo дoклaдaє зусиль, щoб знaчнe підвищeння пoпиту нa лoгістичні пoслуги кoмпaнії нe послабило якість їх надання. Компанія посилено працює як по-над збільшенням площі складських приміщень в целях обслуговування клієнтів, так і по-над збільшенням кількості паркомісць під автотранспорт сверху транзитних складах, збільшує агуаскальентес співробітників відділень та терміналів, запускає нові прямі маршрути, зменшуючи тим самим кількість місць сортування вантажу вслед маршрутом його прямування.
В порівнянні з І кварталом 2020 р. в компанії значно зменшилась частка втрат вантажу (нате 67%!), що посприяло зростанню в 2,4% індексу задоволення клієнтів сервісом. Проте, з ростом вантажообігу прослідковувалось незначне збільшення частки пошкодження вантажу. Тому, компанія щоденно докладає зусиль ради виправлення ситуації та вдячна клієнтам, які продовжують підтримувати високий рівень відповідальності щодо збереження власного вантажу, забезпечують додаткове його пакування та наступательно користуються послугою добровільного страхування вантажу в СК «КВОРУМ».
Протягом І кварталу 2021 р. компанія продовжувала розширювати свою територіальну присутність в регіонах, відкривши 9 нових відділень та наполегливо працювала по-над впровадженням додаткових якісних сервісів, забезпечивши 32 відділення можливістю надавати ради своїх клієнтів послугу «Післяплата готівкова» та «Післяплата безготівкова».
Також, результатом плідної довгострокової роботи став випуск оновленого, зручного мобільного додатку Delivery. Мобільний додаток «Deliverу» – це повноцінний робочий кабінет в кишені клієнта, який дозволяє всех благ-де та будь-если скористатися не тільки стандартними послугами такими, як пошук відділення, виписка квитанції, трекинг вантажу, а також і додатковими можливостями:
- подати заявку получи забір або доставку вантажу;
- змінити відправника/отримувача/платника вслед за квитанцією;
- переадресувати вантаж в межах одного населеного пункту либо в інший населений пункт;
- оплатити послуги онлайн ли змінити вид оплати (безготівковий/ готівковий);
- у кілька кліків зв\’язатися з персональним менеджером ли оператором представництва, гарячої лінії либо Центру прийому замовлень бери забір і доставку вантажу;
- мати подступ до своїх даних у програмі лояльності – інформація относительно вагу перевезень та тарифний конспект клієнта, нараховані та доступні в (видах використання бали, можливість обміну їх получай подарунки або в рахунок перевезень «лабаз-склад»;
- відстежувати новини та актуальні акції компанії та багато іншого.
Компанія рекомендує своїм клієнтам скористатися перевагами нового мобільного додатку та особисто оцінити його роботу. Завантажити мобільний додаток можна из-за посиланнями:
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.delivery.deliverymobile&hl=ru&gl=US
IOS: https://apps.apple.com/ru/app/delivery-auto/id908557251
У порівнянні з І кварталом 2020 р. відбулось зростання частки адресного обслуговування клієнтів возьми 8,4%. Активно працюючи в даному напрямку, компанія впровадила нові послуги на клієнтів з доставки вантажу получи адресу «Велопрайс» та послугу з доставки легкових шин получи и распишись адресу. Ознайомитись з тарифами сверху пакет зазначених послуг можна по (по грибы) посиланням Адресна доставка та забирання — Delivery (delivery-auto.com)
Також, у І кварталі 2021 р. було впроваджено новий галузевий ставка з перевезення вантажу «Мототехніка», який вже зацікавив колонна інтернет-магазинів. Детально ознайомитись з нововведеннями та всіма пропозиціями компанії щодо тарифікації перевезень можна возьми офіційному сайті www.delivery-auto.com
ІІ дим 2021 р. компанія «Delivery Group» планує присвятити налагодженню та вдосконаленню безперебійної роботи відділень та транзитних складів в умовах росту вантажообігу; значному збільшенню кількості відділень, які надають фінансові послуги «Післяплата готівкова» та «Післяплата безготівкова»; розширенню сітки галузевих тарифів та наданню додаткових можливостей дій своїм клієнтам саме выше мобільний додаток. Компанія готує суттєве оновлення особистого кабінету клієнта, що зробить його більш зручним та допоможе якісно підвищити рівень сервісу.
«Delivery Group» працює угоду кому) Вас! Разом 20 років!